Toplam 9 sonuç bulundu. Gösterilen sonuçlar: 1 - 9 arası

Konu: İşlemci çok fazla ısınıyor? [Çözüldü]

  1. #1
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    21

    İşlemci çok fazla ısınıyor? [Çözüldü]

    oyundayken pcnin kapanması sanırım buna bağlı yeni topladıgım pc de işlemcim AMD Athlon II X2 245 processor 2.91 Ghz oyunda degilken 50 derece fln ısısı normal oluyo heralde 50 derece oyundayken alt tab basıp ısıya baktıgımda 91 °C 100 °C lere varan ısı görüyorum ve ztn pc 2 saat falan oyun oynayamadan kapanıyo zarar görmemesi için böyle ayarlı sanırım ama mesela 2-3 hafta önce böyle bir sorun yoktu yazılımsal bişeyler olabilirmi neler yapabilirim reset falanda degil bir anda kapanıyo kalıyo pc neden böyle bi sorun ortaya çıktı, yardım ederseniz çok sevinirim.

  2. #2
    Emektar Editör uk87 - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Mar 2009
    Bulunduğu Yer
    kırklareli
    Mesajlar
    1.859
    Benzer bir sorunu yaşamıştım , ilk olarak işlemci soğutucu ve fanını tam olarak anakarttaki yuvalarına oturup oturmadığını iyice kontrol edin eğer bir sorun yoksa,öncelikle gerekli teknik bilgiye sahipseniz İşlemci soğutucusunu yerinden çıkartıp varsa işlemci üzerindeki eski termal macun kalıntılarını güzelce temizleyin , bu konuda forumda aratırsanız gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. Temizledikten sonra tercihinize göre almış olduğunuz termal macunu güzelce işlemci üzerine yayarak ve boşluk bırakmadan sağa sola taşırmadan sürüp , işlemci soğutucusunu düzgün tam olarak yerine oturacak şekilde yerine takarsanız büyük ihtimalle sorununuz hallollur.

  3. #3
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    21
    peki normalde ısı az da oyunda ısınıp kapanıyo macun bitmişse normaldede sıcak olmazmı ? :S

  4. #4
    Emektar Editör uk87 - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Mar 2009
    Bulunduğu Yer
    kırklareli
    Mesajlar
    1.859
    Alıntı eco31 Mesajı Göster
    peki normalde ısı az da oyunda ısınıp kapanıyo macun bitmişse normaldede sıcak olmazmı ? :S
    Benzer sorunu ben o şekilde çözmüştüm.

  5. #5
    Üye KafNun - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Bulunduğu Yer
    Bursa
    Mesajlar
    221
    kardeşim tam manasıyla pc donanımından anlamiosan uğraşma işlemcinin olduğu tehlikeli .bilen birine göster.
    eğer yazılımsal bişiler istiosan gamebooster var öere bilirim oyun oynarken çalıştırırsan sadece gerekli olan prg leri çalıştırır oyun için ekstra bellek rahatlığpı sağlar

  6. #6
    Emektar Editör uk87 - ait Avatar
    Üyelik Tarihi
    Mar 2009
    Bulunduğu Yer
    kırklareli
    Mesajlar
    1.859
    eco31 , gamebooster tarzı programlarla şimdilik uğraşma, bence senin sorunun büyük ihitamlale donanımsal, normalde 50 derece yüksek bir ısı , benim p4 işlemcim mesela şu anda firefox iki sekme açık, avast,pc tools,zemana yüklü ve 36 derece , oyunlarda en fazla 50 oluyor. macun sürmeden önce aynı senin işlemcinin durumundaydı . Bir kezde soğutucuyu temizledikten sonra yine ısı sorunu yaşadım, ona dikkatsizliğim yüzünden olmuştu, soğtucuyu yuvasına tam olarak oturmadığım içindi oturtuncu düzeldi. Bence işlemciyi fazla zorlama ve en kısa zamanda gerekli teknik bilgin yoksa , teknik servise yada bu konuda teknik bilgisi olan bir arkadaşına göster . İşlemci soğutucusu tam olarak yerine oturtulmadığı zamanlarda oluyor genellikle bu tür sorunlar.

  7. #7
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    21
    sorun tozlanmaymış arkadaşlar işlemcinin fanını söktüm tozunu aldım sorun halloldu teşekürler genede

  8. #8
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2017
    Mesajlar
    1
    Kardeş benim işlemcimin ısısı 70 75 civarında geziyo fotoğrafını hemen yolluyorum ve termal macun yeni

  9. #9
    Editör
    Üyelik Tarihi
    Aug 2010
    Bulunduğu Yer
    ankara
    Mesajlar
    741
    Alıntı gorkis Mesajı Göster
    Kardeş benim işlemcimin ısısı 70 75 civarında geziyo fotoğrafını hemen yolluyorum ve termal macun yeni
    Merhabalar

    İşlemciniz yük altındamı yoksa boştamı 70 75 civarında dolaşıyor birde işlemcinizde overclock varmı ?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular

  1. Çok fazla svchost.exe - Raporlar(@david_caruso) [Çözüldü]
    By david_caruso in forum HijackThis İnceleme ve Kötücül Yazılım Temizliği
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 01-07-2010, 20:43
  2. Bilgisayarımda çok fazla sorun var. [Çözüldü]
    By Sh4nkS in forum HijackThis İnceleme ve Kötücül Yazılım Temizliği
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 11-06-2010, 21:46
  3. Pardus ram kullanımı çok fazla. [Çözüldü]
    By uk87 in forum GNU/Linux Çözülmüş Konular
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 15-05-2010, 02:11
  4. Ekran kartım çok çabuk ısınıyor
    By nury in forum Donanım
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 18-03-2009, 18:02
  5. İşlemci seçmeliyim: E8200 mü, E8400 mü? [Çözüldü]
    By Barış in forum Satın Alma Önerileri
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 26-03-2008, 22:01

Tags for this Thread

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •