Toplam 9 sonuç bulundu. Gösterilen sonuçlar: 1 - 9 arası
  1. #1
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    1

    Usb belleğe nasıl antivirüs kurabilirim?

    Öncelikle bu benim ilk mesajım inş daha çok msjlarım olur ;)
    Durumum gereği internete cafelerden erişmek zorundayım,bunun için usb bellek ve üstündete bazı programlar kullanıyorum.Usb bellek kullanırken karşılaştığım problemler sürekli cafelerden virüs bulaşması, burdan gelen virüsün evdeki pc yi ve usb deki açık kodlu yazılımlarımı kullanılamaz hale getirmesi ve usb nin ağdan başkaları tarafından kurcalanması oluyor..Usb belleği virüslerden ve bunun yanında riskli bulduğum izinsiz kullanımdan korumak için önerileriniz nelerdir?
    Not:ilk mesajım msj yanlış yerdeyse yöneticilerdeö özür diliyorum..İnş derdimi anlatabilmişimdir..tşk :

  2. #2
    Emektar Editör
    Üyelik Tarihi
    Feb 2006
    Mesajlar
    4.936
    foruma hoşgeldiniz.portable denen yazılımlar var usb bellek harici hdd butür donanımlarda çalışıyor bu yazılımlar işiniz görür.

    http://doctus.net/showthread.php?t=1...yaz%FDl%FDmlar

    http://doctus.net/showthread.php?t=3345

    http://www.portablefreeware.com/

    http://www.portablefreeware.com/all.php
    Konu Gökmen tarafından (29-08-2007 Saat 17:07 ) de değiştirilmiştir. Sebep: linkler ekleme.

  3. #3
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    148
    Bende bununla ilgili bir konu açacaktım.Arkadaşlar kingston 2 gb kullanıyorum.Program filestan başaka bilgisayardan kendi bilgisayarıma oyun yükleyebiliyorum(setup yapmadan)Antivirüsler için bunu nasıl yapabiliriz?nod32 yüklemek istiyorum...

  4. #4
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    148
    Yardım edecek kimse yok mu ya?

  5. #5
    Üye
    Üyelik Tarihi
    May 2006
    Bulunduğu Yer
    Ankara
    Mesajlar
    3.770
    Alıntı gol Mesajı Göster
    Yardım edecek kimse yok mu ya?
    Portable Antivirus yazılımlarını kullanmalısın.Portable yazılımlar kurulum gerektirmez.Usb'den,CD den yada
    PC HDD den tıkla çalıştır mantığıyla kullanabilirsin.
    Bu millete çok şey öğretebildim ama onlara uşak olmayı bir türlü öğretemedim.
    Biz Türkler tarih boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş bir milletiz.
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #6
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    148
    Alıntı passoturko Mesajı Göster
    Portable Antivirus yazılımlarını kullanmalısın.Portable yazılımlar kurulum gerektirmez.Usb'den,CD den yada
    PC HDD den tıkla çalıştır mantığıyla kullanabilirsin.
    Yani oyunlar gibi antivirüsleri de flash diskten bilgisayara atabilir miyiz ben onu soruyordum.Denedim olmadı.Portable yükleyince oluyor mu?

  7. #7
    Üye
    Üyelik Tarihi
    May 2006
    Bulunduğu Yer
    Ankara
    Mesajlar
    3.770
    Alıntı gol Mesajı Göster
    Yani oyunlar gibi antivirüsleri de flash diskten bilgisayara atabilir miyiz ben onu soruyordum.Denedim olmadı.Portable yükleyince oluyor mu?
    Aynen öylePortable sürüm yüklemelisin.
    Bu millete çok şey öğretebildim ama onlara uşak olmayı bir türlü öğretemedim.
    Biz Türkler tarih boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş bir milletiz.
    Mustafa Kemal Atatürk

  8. #8
    Üye
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    148
    Tamam teşşekkürler:nod32 oluyor mu ki?

  9. #9
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    Jan 2006
    Mesajlar
    2.690
    Şöyle yapın, antivirüsü kurarken dizin olarak flash belleği gösterin, yani "c:/program files" değilde atıyorum "f:/portable antivirüs", bunu denemedim ama işe yarayabilir diye düşünüyorum.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular

  1. Debian'a Counter Strike nasıl kurabilirim?
    By tarantula in forum Microsoft Windows Yazılımları
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 13-08-2007, 19:34
  2. Antivirüs nasıl pasif çalışır???
    By guven48 in forum Anti-Virus Yazılımları
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 03-02-2007, 13:10
  3. ubuntuda usb modem
    By omarr35 in forum Ubuntu
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 12-12-2006, 19:06
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-11-2005, 16:05
  5. !!! Virüs Programları Yazılım Arşivi !!!
    By josephe in forum Anti-Virus Yazılımları
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 11-10-2005, 22:18

Tags for this Thread

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Single Sign On provided by vBSSO